esmaspäev, august 24, 2009

Elu jubedaim pooltund

Möödus mul täna magnettomograafuuringus, mille käigus minu peast arvukalt pisikesi tarvilikke pilte tehti. Mida need täpselt näitavad, saan teada kahe nädala pärast. Aga seal masinas oli külm ja selline müra, et nüüd vaevlen ma külmetuses ja peavalus.
Õudne.

5 kommentaari:

Arko ütles ...

Kas sina ei saanud klappidest Star Fmi kuulata? Kui mina käisin, küll sai.
Aga pagana klaustrofoobiline on seal küll.

Silja ütles ...

Klappidest tuli Elmar, kuid see oli vaid aimatav Elmar. See müra oli nii suur, et tegelt ma raadiot üldse ei kuulnud...

luize ütles ...

See on karm masin jah. Ja kül on seal tõesti, ehkki mitte nüüd hirmsasti. Kuigi ma selles uues kohas ei ole käinud, võibolla on seal kliimaseade, siis muidugi saab surmava nohu kohe.
Aga kõrvaklappe sai kõvemaks ka panna ju, või ei saand?

Silja ütles ...

Maitea, mul igatahes oli jube külm ja nohu sain ka :)
Ja klappide kõvemaks panemise kohta ei oska midagi kosta, sest liigutada ju masinas ei tohtinud :)

Unknown ütles ...

kõik läheb hästi.. nagunii! mürast hoolimata