laupäev, august 25, 2007

Ei meeldi

Täna on olemine üle mitme päeva kuidagi kehva. Natuke füüsilise tervise poolest, rääkimata vaimust. Ja siis ongi paras panna kirja, et midagi nende augustite juures mulle ei meeldi.
Nimelt ei meeldi herilased, kes sügavas suvehakus meie maja prügikasti elama kolivad. Ja prügi välja viies seal alati kurjalt inimeste peale sumisevad.
Ei meeldi äädikakärbsed, kes jälle ei-tea-kust meie majapidamisi ründavad. Aga ma otsisin välja ühe eelmise aasta nupukese, mille ma kirjutasin. See asub siin. Teadmiseks J-le ja endale ja võibolla veel mõnele.
Ei meeldi noored, kes üle pika suve linna kogunenuna öösiti meie akna all asuvas lasteaias hängivad. Oleks siis, et lihtsalt hängivad - nad tarvitavad seal ka alkoholi ja nende hääl muutub öö ja alkoholiuimade süvenedes järjest valjumaks. Mõnikord teevad ka sigadusi. Lahtise aknaga magamine on tõeliselt piin.
Ei meeldi kirbud, kes ikka ja järjekindlalt just augustis meie suhteliselt vabalt ringirändava kassi kasukasse elama kolivad. Tuleb jälle võtta ette kassile ebameeldivad protseduurid ja talle karvakasukasse tõhusat rohtu panna. Aga see on tegelikult suhteliselt leebe tegevus näiteks rõveda puugi väljatõmbamise kõrval. Lapse hangitud spetsiaalsete tangide toel sain ma sellel suvel puugieemaldamisega ka hakkama.
Ei meeldi ka see, et hommikujaheduses tahaks varbad kinniseid kingi. Aaga päeval hakkavad jalad nende kinniste sees jälle lahtiseid igatsema. Ainult lahtiste kingadega käimine toob aga ninna nohu.
Kindlasti on veel asju, mis mulle augusti juures ei meeldi. Aga ülesloetletud on need, mis viimastel päevadel ming kõige enam on häirinud.

Kommentaare ei ole: