kolmapäev, detsember 10, 2008

Punasest ei väsi ma iial



Pärast pikka ootamist sain ka mina oma padjalisandiga värvipaki kätte. Muidugi on minu värv punane, sellest ei väsi ma iial. Ja punasel on nii mõnusalt palju sõbralikke nägusid, loodan oma elu jooksul neid kõiki näha :)
Aga minu pakis oli padi, mille tegemist olen ma skeemide järgi kiiganud päris mitmeid kordi, kuid mille tegemist pole ma söandanud ette võtta. Nüüd on ta mul olemas :)
Ja kui asi on käega katsuda, on tõenäosus, et ma ka ise seda teha proovin, palju-palju suurem.
Ja padi on tõeliselt uhke, lausa nagu omaette jõulukaunistus - jõulutäht.
Veel oli pakis kommipakk, mis mõistagi kogu pere meeleheaks, imeilus geelküünal ja punane purgike.
Suur-suur aitäh, Sulle, liisuliisa!
Lahe on veel see, et see pakk tuli peaaegu nagu minu kodukandist ;) Sest kui ma ei ole Tartus, veedan ma kõige suurema tõenäosusega aega Järva-Jaanist umbes 10 km kaugusel. Ja Järva-Jaanigi satun aasta jooksul ikka kordi ja kordi!

Mina ise tegin paki seekord taas juba oma armsale pakisaajale Mummule. Padi ja pakk said sellised:

Kommentaare ei ole: