teisipäev, detsember 30, 2008

Paanikaosakond

Olen vist viimasel ajal pealinnas autoga ringi kimades muutunud liiga julgeks. Viimased kolm korda olen nimelt lihtsalt ära eksinud.
Täna sattusin keset tipptundi masinate vahel heideldes sadamasse. Ja siis tekkis tunne, et ei saagi sealt enam välja. Kõik teed viisid vaid mere poole... Käi või välismaal ära, et koju tagasi saada.
Õnneks märkasin üht vastassuuna teed, kimasin siis üle ülekäiguradade sinnapoole, et minema saada. Õnneks läks:)
Üldse on Tallinnas sadamaga kummalised lood. Ükskord, maalaps nagu ma olen, sattusin miskisse valesse terminali. Ja siis õigesse jõudmiseks pidin jooksma ümber mere, suurte kottidega, nahk märg. Ja pealinlased nimetavad seda merd ise basseiniks...
Ühe kitsukese jõega linnas on elu ikka kordi lihtsam ma ütlen.

Kommentaare ei ole: