esmaspäev, veebruar 19, 2007

Tali väljas!


Ei jõuagi siia midagi kribama, sest kodus teeme viimases remontimata toas remonti (lootes endiselt naiivselt selle laupäevaks korda saada) ja lisaks on tarvis talisporti nautida.
Minu suureks meeleheaks on selleks nädalaks lubatud suurt külma, seega on ehk loota, et talv püsib veel taevas.
Nädalavahetusel oli ju Tartu maraton, kus meie peret esindas Siim. Vaene mehike oli enne võistlust (3 km) endast täitsa väljas, muretsedes igasuguste asjade pärast, kaasa arvatud see, et kas jõuab ja kas rahalt ära ei eksi.
Esimese mure osas ma teda lohutasin, sest eks ta ole sel aastal usinalt ikka trenni ka teinud, nii suuska kui üldfüüsilist oma karatetrennis. Aga teist asja kartsin ma tõttöelda isegi.
Kuid õnneks on korraldajad kõigele mõelnud ja trobikond suusakooli poisse ja paksus kostüümis jäneseid sõitis lastega kaasas, et eksimise hirmu kellelgi poleks.
Kui 3 km läbi sai, lausus Siim kommentaariks: "Oleks teise ringi veel sõitnud!"
Ja õhtul käisime koos Sigridiga uisutamas. Kui Sigrid tõdes, et küllap tema pole lihtsalt uisutamiseks loodud, siis mina jällegi tundsin, et see on üks vahvamaid tegevusi talvel üldse! Igatahes nautisin seda täiega ja liuväljale läheme esimesel võimalusel taas.
Aga homme on vastlapäev. Kelguga mäest alla kihutamise asemel teeksin ma oma liu just uiskudel... - suuskadel ei tihka ka enam mäele ronida :)

Kommentaare ei ole: