esmaspäev, veebruar 12, 2007

Idüll


Eelmine nädal möödus väga murelikult, ikka nende va halbade uudiste pärast. Püüan nüüd neid peletada ja veidi aitas seda talveidüll, mida kohtasin maal.
Siin pildil on näiteks vaade minu koduväravast naabrite poole, see suur puu on minu lapsepõlve tammepuu.
Selle all oli kunagi ka ablas toomingapõõsas, mille sees oli meie onnike. Et toomingapõõsas ei piirdunud vaid tamme all kasvamisega, vaid kippus ikka tee peale sõidukeid kimbutama, võeti ta maha.
Teine põhjus mahavõtmisel oli veel - see valge loor, mis varasuviti põõsastele ilmub ja endas kahjureid peidab. Toomingaid armastavad need kahjurid paraku väga.
Ja sel nädalavahetusel meenus mulle taas, kuidas sillerdab pakase näpistatud lumi kuuvalgel ööl. Sellist valgust näeb ainult veebruarikuu öödel.
Samuti nagu seda eredat ja säravaimast säravamat päikesepaistet näeb veebruarikuu päevadel.
Mulle meeldib mu sünnikuu just sellistel aastatel, kui käes on korralik talv. Nagu praegu.

Kommentaare ei ole: