kolmapäev, detsember 13, 2006

Muljed

Kui nädalavahetusel lastega Jõgevale jõulukuuske imetlema keerasin, siis leppisime kokku, et igaüks meist kogub midagi nendest jõuludest. S-d otsustas lugeda kokku kõik advendiküünlad, mida ta näeb. Praeguseks on ta lugenud neid juba üle 500. S-m pole veel suutnud otsustada, mida ta loeb või kogub. Seda ilu on ju nii palju!
Mina otsustasin koguda aga muljeid, sest jõulud iseenesest on imelised. Kui neid just kaubanduskeskuses ei veeda ;) Kuigi lapsed ei saa päris hästi aru, miks ma just muljeid kogun ja kuidas ma seda täpselt teen. Aga näitan seda kohta neile kunagi hiljem.
Tartus on minu konkurentsitu lemmik sinine jõekallas. Ja siis mulle meeldib veel jalutada mööda Rüütli tänavat ja tulla Raatuse tänavalt Raekoja platsile ja suunduda sealt Toomele (seal on küll pime, aga Inglisild on rõõmus). Ja veel meeldib mulle üks puu, mis asub suure Vanemuise ees.
Paides on kesklinn tänavu üldse ilus. Eriti Raekoda. Jõgeval on kaubahalli kõrval lustakad puud ning lisaks on ka Suur tänav väga ilus. Ja Otepää kesklinn on armas.
Ja pimedas mööda Eestit sõites võib veel näha igasuguseid asju. Aga see jõuluvalgustus, mis on ühe maja õues Tartu ja Pangodi vahel, mulle ei meeldi. Teede äärde ei tohiks panna rõvedalt vilkuvaid asju, mis juba kaugelt autojuhtide tähelepanu endale tõmbavad.
Aga õnneks on jõuludeni veel aega ja muljeid koguneb ka veel lisaks.

Kommentaare ei ole: