neljapäev, detsember 14, 2006

haiged koju

Nii nõme on tõbisena tööl käia! Palavikku nagu otseselt ei ole (aga pea see tulla ei või, sest kodus oli I-l see mitu päeva), kuid olemine on juba kolmandat päeva äärmiselt kehv. Täna kohe super: higistamine, nõrkus, pearinglus, uimasus jne jne. K o h u t a v!
Aga et on selline kiire aeg, ei taha nagu lehte ka võtta. Samas, milline silmakirjalikkus, sest just mina ise olen see, kes kõiki haigeid koguaeg koju ajab ja end ravima utsitab. Aga nagu ütles kunagi üks minu lugupeetud õpetaja: ära käi minu tegude, käi minu sõnade järgi :)
Seega püüan vastu pidada, kuid ühe kohtumise pidin täna ära jätma. Õnneks saab sel teemal rahulikult ka edaspidi rääkida, sest ega need presentatsiooniüritused miskid minu lemmikud ju tegelikult pole.

Kommentaare ei ole: