kolmapäev, september 27, 2006

Masendav postisüsteem

Ma olen äärmiselt nördinud Eesti postisüsteemi üle!
Lugu järgmine - tellisin eile esimest korda endale interneti kaudu plaadi. selle Maarja ja Rannapi plaadi, mida Tartus enam saada pole. Tallinnas Laseringis oli. Sain õhtuks kirja - tore, saime Teie plaadi teele panna.
Täna hommikul helistab mulle meeshääl - meil on teile kiri, kas olete kodus. No muidugi ei ole ju, tööl olen. Tore, toome teile kirja pärast kella nelja. Et oleks kindlam, leppisime kokku, et toovad pärast viit. No ja nüüd ma siin istun, kell on 20.56 ja plaati mul pole. Kõik on tegemata - oli vaja veel laste multikas laenutusse tagasi viia ja muu ka - et olen vilets ootaja ei saa sel ajal midagi teha, sest kuklas on koguaeg teadmine - kohe tuleb plaat ja siis saan edasi askeldama minna. Ja ei ole saanud!
Ükski telefon ELSi tüüpidel ei vasta, interneti kohaselt on neil aega pakki kätte tuua kella üheksani. Ootan siis veel kolm minutit. Igatahes on olukord äärmiselt masendav ja järjekordne näide monopolismi kahjulikkusest.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mainisid, et panid selle loo "kella külge". Kuidas nüüdseks asi on edenenud ja kas said plaadi kätte?

Silja ütles ...

Jah, plaadi sain kätte ja posti kommunikatsioonijuht isegi vabandas pärast mitu päeva kestnud uurimist ning avaldas valmisolekut plaadipoe kaudu teenustasu tagasi maksta... Mida ma siiani iseenesestmõistetavalt pole saanud, sest 29 krooni pole seda väärt, et ma peaksin hakkama veel mööda ametiasutusi käima ja avaldusi kirjutama. Aga ebameeldiv maik on lool siiani man.