kolmapäev, detsember 02, 2009

Jõulusall purgis. Vol. 1

Nii. Mina sain juba esmaspäeval kullakeste pakivahetuse raames kätte oma "Jõulusall purgis" nimelise pakivahetuse.
Rõõm oli suur, kui postiljon ulatas mulle juba väga-väga tuntud aadressilt paki. :)
Et aga ühel vahepealsel päeval polnud kodus fotokat ja teisel käisin ma üle - hmmm - 13 aasta TÜ aastapäevaballil - ei jõudnud varem postitamiseni.



Liitrise korralikult kinni teibitud apelsini-virskikunektari pakist vupsas ükshaaval välja toredaid asju.
Minu lemmikvärvides sall (ma olen punasehaige :)), mooniõit meenutav pross, ingliga küünal, pisike klaasist kuuseke, kaart, vilditud ingel, voolimismass (see jäi kahjuks pildilt välja, laps oli selle hetkeks omastanud ja nii see ununes) ja šokolaad.
Uskumatu, et ühe liitri sisse nii palju vidinaid mahub :)
Minu lemmik sellest pakist on imearmas ingel.

Suur-suur aitäh, Sulle, Mummu, selle toreda paki eest!

Minu enda pakike veel valmib, kuid loodan viimasel postituspäeval ikka posti saada.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Toredat jõuluootust ja väike inglike valvab nüüd Teie kodu :)

mummu