kolmapäev, detsember 09, 2009

Jõulud-jõulud-jõulud!

Jõuludeni on veel veidi aega, kuid minul on tunne, nagu nad oleksid käes. Iga päev toob midagi head :)
Üleeile sain ma Kullakeste Jõulupakivahetuse kaudu paki. Lihtsalt keset päeva helises uksekell ja üks naine teatas, et tal on Siljale pakk edasi anda.
Aga milline pakk see oli!
Ainuüksi selle välimus pani ahhetama :)



Ja sisu oli ka ülimegaäge!



Minu lemmik on mõistagi langenud ingel Mary koos tema langemise looga (kas peaks selle ka siia kirja panema?) ja taskusse peidetud raha juurdenõidumise õpetusega :) Kaunistatud purgiga teele pandud kaneel kulub meil marjaks ära ja ingverist teeme ka ilmtingimata midagi head. Vast isegi proovime neid retsepte, mis pakki kaasa olid pandud. Ning piparkoogid on juba otsas :) (nagu näha pildilt - pildi tegemise ajaks oli neid juba ohtralt vähenenud...) Ja Sigridile oli pakis sir B.F.Punni poolt soovilinnuke, mille tiivataskust leidsime kõrvarõngad. Kogu see kraam oli enne punase sisse pakkimist pandud jõulupaberiga kaunistatud karpi.

Suur-suur aitäh, Della! See pakk oli nii armas, et veel praegugi muhelen sellele mõeldes ja ingel Mary on kodus aukohal. Kui hästi läheb, võib teda juba laupäevases ajalehes kohata tegelikult :) Ja tikitud kaardikest võibolla ka:)
Veelkord, suur-suur aitäh! Ja Sigridi poolt ka!

Mina viisin täna paki Bettyle töö juurde. Betty oli üllatunud, loodetavasti jäi rahule ka :)

Ja mis kõige lahedam - ma pean kohe siia kirja panema - täna võitsin ma suusareisi! Ja kuna kamp sõpru oli suusatama minemas, mina rahalistel kaalutlustel mitte, siis nüüd ma saan ikkagi minna ja mida minut edasi, seda rohkem elevil ma olen. Mulle nii meeldib jõuluaeg!!!

Pildid on veidi kehvad, kuid parem, kui päris ilma:)

4 kommentaari:

Della ütles ...

tore, et pakk meeldis...
ja suusareisi võitmine on super...
ilusaid jõule ja jällelugemiseni...
(kahju, et Sind polnud Kullakeste jõulupeol)

Della ütles ...

muide - see kella helistanud naine olin ka mina...
ja kas ma tohin viidata Su blogile, kui Isetegijas pakist oma blogis räägin?

Silja ütles ...

Ahaaa, miks Sa ometi ei öelnud, et see Sina oled... Ma olin nii suures segaduses siin, oleks saand kohvigi pakkuda :) Ja muidugi tohid viidata :)

Mari-Liis ütles ...

Mina jäin pakiga üliväga rahule. Pilti ei ole kahjuks jõudnud veel teha ja aprikoosid sõin üksi ära:) Aitähh!