pühapäev, detsember 13, 2009

Jõuluvahetuspakk, vol 2

Nagu meil juba traditsiooniks saanud, osaleb ka näputööhuvilisest Sigrid pakivahetuse projektides. Tema sai seekord paki Porhoselt.



Pakis oli nimeplaadi tegemise komplekt, kaardimäng, isetehtud piparkoogid, värvimuutev ingel ja kaart. Värvimuutev ingel on saanud meie kõigi lemmikuks ning kaardimäng on samuti juba käiku läinud.
Sigrid saadab Porthosele tervitused ja tänab toreda paki eest!

Sigridi enda lähetatud pakk on aga - täiesti uskumatu - lähetatud Tartust 09.12 ja jõudnud Tallinnasse 11.12. Ehk mina ise olen jõudnud selles ajavahemikus pool Eestit läbi sõita, erinevates kohtades ööbida ja täna pealinna kaudu ka koju sõita, kuid pakk on Tartust Tallinnasse teel olnud kaks päeva! Loodetavasti näidati talle vähemalt teeäärseid vaatamisväärsuseid ja viidi näiteks Adavere tuulikusse vahepeal puhkama. Ja loodetavasti saab pakisaaja selle uue nädala alguses ikka kätte ka.

Kurb on see, et seekord ei teinud me ise oma pakkidest pilti ei minu ega Sigridi pakist. Mina tegin paki Bettyle. Lisaks muude jõuluvidinate seas oli seal üks päkapikupesakond. Vähemalt osast sellest seltskonnast on mul pilt olemas.



Ilusat kolmandat adventi kõigile!

Kommentaare ei ole: