teisipäev, jaanuar 27, 2009

Kuivan kokku

Järjest enam viib mind meeleheitele tõsiasi, et nahk kuivab meeletult ja ma ei oska teda enam kuidagi hellitada, et ta minu ümber nii ei kisuks. Tea kas varsti mahungi oma kehasse ära...
Ja ma ei saa aru, mis point on, kas on tegu ealiste iseärasustega või millegi muuga, igatahes kreemitan nii käsi kui nägu päevas mitu korda ja ikka on vähe... Ja ei saa ka öelda, et mul oleks miski kreemisõltuvus, sest oma varasemas elus pole ma seda eriti üldse teinud.
Ehk oskab keegi mõnd head ja mitte tuhandeid kroone maksvat kreemi soovitada?
Ühesõnaga - olen hädas ja mures.

2 kommentaari:

Agnessa ütles ...

Joo hoolega vett ehk niisuta ennast seestpoolt. Ja kreemitamiseks vali siis mingi rasvasem kreem. Kakaovõiga näiteks. Võid osta näiteks beebiõli ka, see väga hea. Või siis ma kunagi ostsin Ökosahvrist kas äkki nisuiduõli või miskit sellist asja ja selle sisse tilgutasin mõned tilgad mingit aroomiõli. Seda mine küsi mingist sellisest taolisest poest, et keha niisutamiseks mingit alusõli ja mis aroomiõli siis hea oleks.

Ussicke ütles ...

Kõlab sürrilt, aga minul aitas: loputa ennast õunaäädikaveega üle. Duši all puhtaks ja siis sihukese kergelt hapuka õunaäädikaveega igalt poolt üle solgutada ja niisama kuivada - rätikuga nühkida ei tohi. Kui õhtul nii teha, siis hommikuks on nahk normaalne :)