reede, detsember 07, 2007

Talvesoe

Lund küll enam peaaegu pole, kuid 300 grammi talvesooja seest, väljas ja hingele ootas mind kolmapäeval töölaual...
Üldse oli see üks tore ja soe päev - käisime Jõgeval, kus kohtasime ehtsat Jõuluvana ning pärast ka Elistvere loomapargist, kust iseenesest ei saa ju teisiti lahkuda kui vaid heas meeleolus. Karoliine oli ainult nii unine, küllap ootab teda tänavu kolmas talveuni (või teine? ei mäletagi enam peast :)).
Aga nüüd pakist. üritasin seda ka pildistada, aga sellega on ju see häda, et emotsioonid pildile ei mahu.

Pakist leidsin maailma kõige ilusamad kindad, mida ma pole nõus jagama ka oma lapsega mitte. Veelgi enam, ma ei söanda neid isegi kätte panna, sest nad on NII ilusad. Nüüd oleks neile sobivat mantlit või jopet juurde vaja, aga need tänavusse eelarvesse ei mahu... Ehk jäävad need sellisteks hea-tuju-kinnasteks. Et kui on vaja midagi ilusat päeva, võtan kindad. Sest lisaks kõigele on ka värvivalik nii minu-nii minu... (Õhkan endiselt õnnelikult!)
Siis oli pakis tee ja kuivatatud ploomid otse Pekingist (need olid ülimaitsvad!), kleepsud ja vardaotsad (kutsutakse neid vist nii). Ja kiri, mille käekiri oli eelmisest pakist juba tuttav :)
Aitäh, Väikekass!


Panin siia kinnastest eraldi pildi ka, sest need palmikud on näitamist väärt. Loodetavasti tulevad nad pildilt kuidagigi välja.

Minu enda pakike läheb teele homme. Kui ma kaks eelnevat korda olen muretsenud, mis hull, siis nüüd hakkavad ka juuksed halliks minema :) Aga ehk pakisaaja ikka leiab minu valikust midagi hingele, nii seest kui väljast.
-----------------------------------------

Tuhat vabandust kõigi ees!
Pakis olid ka jõuluhõngulised küünlad!
Paki koju tuues peitsin need aga kappi, sest mu lapsed olid eelmisel nädalal tõbistena kodus ja nii nad sinna ununesid... Aga samas olid need pakile täiuslikuks lisandiks, sest mina olen väga suur lõhnaküünalde fänn...
Kuidas ma küll pildistades nii unustasin, ei tea (punastan piinlikkusest)...

3 kommentaari:

Krista ütles ...

Võta heaks!
Mul on kolm põletavat küsimust seoses selle pakiga.
1. Kas kindad said ikka kenasti parajad?
2. Kas tohiksin kindafotot laenata oma tööde albumisse (portfoolio?) ning ravelrysse panemiseks? Pildistasin neid küll mingil ajal, kuid ei jäänud tookord fotode ja valgusega rahule ning enne kui pakki panin, unustasingi pildistada:D
3. Pildilt ei hakanud silma küünlad. Küsin seetõttu, kuna alguses unustasin need pakki lisada (pakk oli juba kokku pakitud), siis omast arust nagu panin juurde küll. Appi-appi, kas need jäidki lisamata? Ja kuhu need siis üldse tsusatud said.. Oi-mind-hajameelset:S

Silja ütles ...

Oeh, tegin sissekandele juba lisa.
1. Kindad on parajad :) ja kindafotot võid muidugi laenata, kui Sulle tundub see sobiv :)
2. Küünlad... Sina ei unustanud, küll aga mina, kes ma need laste eest kappi peitsin (neil on seoses jõuludega küünlapõletamismaania) ja sinna paremaid aegu ootama unustasin... Palun vabandust hajameelsuse pärast :)

Krista ütles ...

Oehhh.. tõeline pingelangus:) Eriti 1. ja 3. vastuse osas. Tänan foto kasutamise võimaluse eest ka!