teisipäev, oktoober 11, 2011

Millega mõõta väsimust?

Väsimus on asi, mida väga kindlalt ju mõõta ei saa. Aga - kui ma eile kahe arvutiga kõrvu tööd tehes ühele andsin käsu: copy ja teisele samas kohe ütlesin: paste ning kui midagi ei toimunud, sain aru, et olen väga väsinud. Paljudest asjadest. Isegi nii väsinud, et öösel ei saanud korralikult magada.

Millal selline olukord võiks stabiliseeruda? Vaadates kõiki neid pisikesi asju, millest mu elu koosneb, siis - mitte niipea...

Õnneks on väsimusel kombeks ühel hetkel üle minna. Siis, kui ma lihtsalt olen nii väsinud, et magan öösel nagu kott.

Kuid küsimus - kuidas panna Öökulli-tüüpi inimene hommikut armastama - püsib ikka.

1 kommentaar:

Anu ütles ...

Huvitav, et laste magamisharjumuste eripärad on mind öökullist päris hästi ümber koolitanud. S.t öösiti üleval olla võin ikka (kui liiga väsinud pole), aga hommikuti kaua magada enam ei suudagi :)