reede, märts 12, 2010

Naistepäevavahetus 2010

Kullaketrajates toimus taas Naistepäevavahetus. Sain imetoreda paki Isehakanud Lillekasvatajalt. Olen tema kätetööd käinud tema blogis imetlemas ja ohanud ikka ja jälle, et mina ei suuda eales selliseid asju valmis teha. Ometi on lapitöö nii nunnu!



Ja nüüd on mul olemas selline imearmas padjakate!!! Suur-suur tänu, Isehakanud Lillekasvataja!!! (Äkki saan kunagi Sind ka näost-näkku tänada, sest minu lapsepõlvekodu asub Sinust mitte eriti kaugel - paljud paigad, millest Sa oma blogis kirjutad, on mulle väga tuttavad :))

Mina ise tegin paki Delfiinale.



Selline see välja kukkus, kuid tundub, et pakisaaja jäi rahule :)

Igatahes oli üks väga tore vahetus, aitäh vedajatele ja loodetavasti teeme seda veel :)

1 kommentaar:

delfiina ütles ...

Pakisaaja jäi väga rahule :D Erilised emotsioonid tõid esile just sall ja nõelapadi. Suured tänud sulle :D