pühapäev, juuni 28, 2009

Mis ma siis...

... vahepeal olulist teinud olen, mida siia pole ajapuudusel kirja pannud.

*Eelmisest sissekandest veel varasem väga meeleolukas käik oli Rabarocki festivalile. Mõtlesin ikka muljeid setitades, et teen sellest pikema sissekande, kuid... Mulle meeldis seal nii väga, et need tunded ja meenutused on ikka minu sees ja tekitavad sellist mõnusat äraolemist.
*Tööl oli meeletult kiire. Kohe nii kiire, et üle-eelmise nädala mingitel päevadel tundsin, et kohe-kohe läheb juhe kokku. Õnneks on mingi enese alalhoiuinstinkt minus säilinud ja suutsin piduri peale panna.
* Piduriks oli eelkõige käik pealinna ja maale. Seekord ei võtnud ma elus esimest korda vist läpakat ka kaasa, sest selline väsimus oli. Pealinnas käisime ka merd nautimas ning mõnus avarusetunne jäi sisse ka vaatamata megakülmale tuulele ja veele. Seekord ei saa külmust ajada ka selle kaela, et olen mingi mõttetu lõunaosariiklane - rand oli vaatamata päikesele inimtühi ja ujumas käis vaid üks naisterahvas, kes ilmselgelt oli miski spordiinimene ja ta tegi seda tõenäoluselt iga päev juba alates jää minekust saati.
* Elus esimest korda käisin Võidupõha paraadil Jõgeval koos oma pojaga. Tore oli.
* Jaanik Peedul ning peojärgne jalutuskäik Vapramäe matkarajal. Telkimine pehmel samblal!
* Väike sissepõige Kassinurme muinaslinnust kaema.
* Lugenud ja parandanud keelevigu doktoritöös, mis läheb homme esitamisele. Ei, mina ise olen sellest sammust veel kaugel :)
Vaat nii. Kõige sellepärast sissekandeid väga tihti ei tulegi :)

Kommentaare ei ole: