laupäev, oktoober 23, 2010

Uued sarjad

Nii, et ma ikka olen natukene sõnaaher ja ei ole mõnedest asjadest üle saanud või ei oska neid sõnastada, siis otsustasin, et lasen oma armsatel sõpradel, kes siia blogisse tee jõunud, lugeda ka midagi toredat ja alustan kahte uut sarja - ilmumata ja ilmunud lood.
Ilmunud lugudest tahaksin siin ilmutada artikleid inimestest, kellega kohtumine on minusse jätnud mõjusa jälje, kuid kellest kirjutatud lugu on ilmunud mõnes sellises väljaandes, mis levib vaid mingis kitsas ringkonnas.
Ning et minu igapäevatöös tuleb kahjuks ikka ette (õnneks harva), et mõned lood jäävad erinevate ebasoodsate mõjude kokkulangemise tõttu ilmumata, siis oleks ka see hea koht nende ilmutamiseks. Vähemalt iseenda jaoks, sest minu jaoks on suurem osa enda tööst tähtis.
Ja ehk leiab siia mõnikord tee ka mõni artikkel väga kaugest minevikust (just leidsin ühest kastist loo Annest ülikoolis... seda oleks ju tore mälu värskendamiseks lugeda :))
Ühesõnaga - toredaid lugemiselamusi!

2 kommentaari:

Linda Järve ütles ...

Väga hea mõte. Olen ka ise nii teinud. Mõni lugu lihtsalt on südamele kallim kui teine. Mõnikord juhtub ka, et ilmunud varianti on lühendatud või palutud lühendada, aga tahaks tervikut näidata jne. Variante on palju. Soovin edu!

Silja ütles ...

Aitäh, Linda :)!