pühapäev, veebruar 17, 2008

Tervistav nädalavahetus

Pärast reede hommikut, kus mulle tehti igasuguseid asju selgeks (kui mõttetu ma olen ja kui mõttetut tööd ma teen) oli igati õige mõte nädalavahetusel teha igasuguseid põnevaid asju.
Ja see vestlus aitas mul oma tuleviku suhtes tehtavaid otsuseid ainult vastu võtta :) Tuleb veel homne päev üle elada.
Aga põnevad asjad algasid reede õhtuga, kui läksin proovima Tartusse äsja saabunud strippaeroobikat. Päris vahva asi oli, isegi minusugusele koordinatsioonikääbikule, kes muidu aeroobikasaalidest eriti lugu ei pea. Ja pärast seda nauditud aurusaun tegi olemise NIIII mõnusaks...
Laupäeval kimasime aga maale, kus loodetud vaiksest nädalavahetusest ei tulnud midagi välja, sest ootamatult oli esimest korda talviti toimuv Koeru ralli meie küla vahelt läbi suunatud. Lastel oli kella 14 - 20 akna alt mööda vuravatest autodest muidugi rõõmu ja lahe oli see, et rallimehed leidsid võimaluse neile ikka ka lehvitada :)
Ja õhtul sai müratud ja möllatud vennalastega, kes on raudselt kõige lahedamad väikesed sugulased maailmas.

Kommentaare ei ole: