teisipäev, veebruar 05, 2008

Kuri

Täna on see päev, kui ma ausõna suurt osa inimestest ei armasta.
Eriti neid, kes valesti pargivad, kes koguaeg minu käest midagi tahavad, kes süüdistavad mind kõigis maailma hädades ja ametkondade tegematajätmises, kes tahavad tekitada minus pidevat süütunnet igasuguste asjade pärast ja kes eeldavad, et kõik peavad neid aitama, nemad ise ei pea oma elus aga midagi normaalset tegema. Neid, kes arvavad, et mul ei olegi õigust isiklikule elule ja et mul ei ole õhtud otsa midagi muud teha, kui mingeid mõttetuid asju ajada ja neid aidata asjades, millega tegelikult saaksid nad ka ise suurepäraselt hakkama. Ma olen kuri nende inimeste peale, kes oma lastes ei näe õhtul koju tulles midagi ilusat, kes ei leia mahti neile isegi tere öelda.
Nii kuri pole ma tükk aega olnud.
Nii et inimesed, ärge helistage ega rääkige minuga, kui te just ei ole otsustanud maailmas häid asju nägema ja tegema hakata. Sest mina enam muidu ei jaksa.

__________
Õnneks on päeval ka teine pool - minu enda armas pere, kuhjaga maailmakuulsa floristi seatud lilli (mitte küll minu kodus :)), maitsvad vastlakuklid ja saabunud sõbrapäevapakk. Viimasest peatses postituses.

1 kommentaar:

Olja ütles ...

eile oli vist tähtede seis selline kehv... mina olin ka eile kõige ja kõigi peale kuri ja kurb ja õnnetu.